Presse

Outcamp er et projekt, der blev påbegyndt i 1999, og som er blevet belønnet af CCI i Lyon i 2000 med prisen Nova d’Or for sin innovative karakter. I 2001 blev projektet konkret ved lanceringen af Outcamp-sitet. Oprindeligt drejede det sig om at samle alle campingpladser i Frankrig for at tilbyde Internetbrugerne en udtømmende liste over campingpladser.

I dag, ca. 10 år efter sin oprettelse, er Outcamp blevet førende på det franske campingmarked og stræber efter at blive Europas førende reference-site. Outcamp har 4 millioner besøgende hver sæson og har en eksponentiel traffik (mere end 40 % årlig stigning) og findes i dag på 8 sprog, og på alle medier (desktop, tablet, mobil), og den tæller campingpladser i 8 europæiske lande.

Outcamp anbefaler to væsentlige rubrikker på sit site : en meget komplet vejviser med adskillige temaer, der gør det muligt for brugerne at foretage præcise søgninger, og som samtidig er søgemaskinie for alle Internettes tilbud. .

Men Outcamp er også en masse andre tilbud ! Vi tilbyder :

- en gratis platform for små annoncer for camping-materiel,
- massevis af gode råd til campister,
- et udvalg af sider for camping og turisme,
- en rubrik tilegnet materiel til camping og mobile homes.

De taler om os

Logo decision
Logo tf1
Logo femmes-actuelles
Logo france-soir
Logo jdn
Logo figaro
Logo quotidien-tourisme
Logo inrocks
Logo essentiel-bienetre
Logo petit-futé
Logo rtl
Logo sud-radio
Logo youvox
Logo Figaro Magazine
Logo L'express
Logo Tourmag
Logo LyonMag
Logo Le Parisien